f

Sunday, January 20, 2013

İki Ayrı Diyarda İki Tekboynuz (Unicorn)

Bugün sizlerle çok sevdiğim bir oyuncağı paylaşacağım. Tarifini daha önce paylaşmıştım. Yapımı azıcık zahmetli olsa da, bittiğinde kalbinizi ısıtan, sevimli mi sevimli unicorn (tekboynuz). Toplamda 4 tane tekboynuz ördüm, ama her defasinda ilk defa oruyormuşum gibi heyecanlanıyorum. En son ördüğüm iki tekboynuzun bir tanesi yeğenim sevgili Derin'e, taaa Bodrum'a gitti. İkinci tekboynuzu ise beyaz çiçeğim kızım Nevra'ya ördüm. Kızım için ördüğüm tekboynuza biraz eklemeler yaptım (saç örgüsü ekledim) ve bence yeni versiyonumuz tekboynuzumuzun güzelliğine güzellik kattı. Tarif sevgili Rachel'a ait. Blogunda birbirinden güzel bedava amigurumi tarifleri var. İşte bu sevimli tekboynuzların bedava tarifini bu linkte bulabilirsiniz:  

(Here is the link to a free amigurumi unicorn pattern by Rachel, Enjoy!)

http://littleyarnfriends.tumblr.com/post/24411665124/crochet-pattern-lil-baby-unicorn

Prenseslerim ve tekboynuzlari:



Yeni versiyonumuzdan bir kaç kare:



 Minik kalpleri sevindirmek, mutlu etmek isteyenlere şimdiden kolay gelsin!

Sevgiler,

Zeynep

0 comments:

Post a Comment