f

Wednesday, August 21, 2013

Ben Geldim!


Uzuuuuuun bir aradan sonra herkese merhaba! İki aylık Türkiye tatilinden sonra yerleşmeyi bekleyen, kutularla dolu bir eve gelmek her ne kadar iç açıcı olmasada evime, bloguma kavuşmak       gerçekten çok güzel. 
Tatilde örmeye fırsatım olmadığı için örgü örmeyi ne çok özlemişim. Aklımda örmek istediğim uzun bir liste var. Evimi yerleştirdikten sonra yeni yazılarımda buluşuncaya kadar şimdilik hoşçakalın diyor, gitmeden önce sizlerle paylaşmayı unuttuğum amigurumi tarifini paylaşıyorum.

Amigurumi Hamburgerler / Amigurumi Hamburgers 
 
Amigurumi dünyasına adım attığımdan beri benim kuzucuklarımın istekleri bir türlü bitmedi. Allah yavrularımızı hayırlı evlat etsin ve acılarını göstermesin; bazen Allah'tan iki tane var diyorum yoksa bütün gün oyuncak örerdim :) Eğer birine birşey örersem, diğeri de başka birşey örmemi istiyor (haksız da değiller aslında). İşte amigurumi hamburgerler bu durumu anlatan harika bir örnek. Hatırlarsınız kızıma doğum günü hediyesi olarak penguen örmüştüm. Oğlum bunun üstüne ona haburger örmemi istedi :) Tamam deyip ördüm, ama bu sefer kızım durur mu? Aynısından o da istedi :) Hedefim bir tane oğlum için ve bir tane yeğenim icin örmekti ama kızım da isteyince hamburgerleri üçledim :) Tarif benim gibi dikiş dikmeyi sevmeyenler için birebir çünkü hamburgeri tek parça halinde örüyorsunuz.





Çok sevimliler değil mi? Bedava tarife bu linkten ulaşabilirsiniz / here is the link to a free pattern:

http://nerdigurumi.com/2011/03/amigurumi-no-sew-hamburger-or-cheeseburger.html


Herkese kolay gelsin.

Sevgiler,

Zeynep

3 comments:

Ayse Gürses said...

Evine hosgeldin Zeynepcim. Hamburgerlerin de digerleri gibi harika olmuslar canim. Ellerine saglik. Yeni calismalarini da bekliyorum.

Turkiyeye gelecek ve gelmis arkadaslari da Gaziantep de kebaplarla,tatlilarla....)agirlamaktan sefer ve mutluluk duyariz. Duyurulur :)

Unknown said...

Hosbuldum Ayse'cigim! Tesekkur ederim.

Keske gelebilseydim Ayse'cigim. Cesitli engelllerden dolayi ziyaret etmek isteyip edemedigim yerlerden bir tanesi Gaziantep :( Ins. bir dahaki sefere.

Sen nasilsin bu arada? Calismalarin nasil gidiyor?

Ayse Gürses said...

Ins bir dahaki sefere bkliyoruz o zaman :) Iyiyim Zeynepcim butun gunumu neredeyse adasin aliyor diyebilirim, o yuzden Zeynep Ranayla ilgilenmekten baska bir ise yaramiyorum su siralar :S

Post a Comment