f

Monday, November 26, 2012

Amigurumi Donut Ignelikler / Amigurumi Donut Pincushions

Sizlerle daha once paylastigim amigurumi donut kolleksiyonumu yeni uyelerle genislettim. Daha once paylastigim tarifin aynisini degisik iplerle ve sayilari azaltip, arttirarak degisik ebatlarda, rengarek donut igneliklerim oldu. Tabii hepsini kendime saklamiyorum :)




Kolleksiyonun en kucuk ferdini kendime ayirip, digerlerini Amerika'da ve Turkiye'deki sahiplerine en kisa zamanda ulastirmayi planliyorum. Henuz denemediyseniz mutlaka deneyin derim. Tarifi iste burada. Simdiden herkese kolay gelsin.

Sevgiler,

Zeynep


2 comments:

yaseminkale said...

hııım çok lezzetli görünüyorlar:) bende hiç yapmadım bu güzelliklerden bi ara denemek isterim:)

Unknown said...

0 kalorili harika bir tatli :)) Bizim baklavamizla, tulumbamizla, kadayifimizla, sobiyetimizle yarisamaz ama (listeyi uzattikca uzattim, ozlemisim sanki) :))Ignelik olmasi beni cezbeden kismi oldu bu donutlarin. Muhakkak deneyin bence.

Post a Comment