f

Tuesday, December 25, 2012

Mezuniyet Ayicigi

Uzun zamandir paylasmak istedigim patterni en sonunda paylasiyorum. Bu sevimli mezuniyet ayicigini (o kadar sevimli ki mezuniyet ayisi demek istemiyorum :) onun icin ayicik diyorum:)  kendi mezuniyetim icin kendime hediye ordum (tuhaf bir cumle oldu sanki. :)) Adini da Grad koydum :) (graduation Inglizce mezun olmak demek, grad ise mezun :)) Gecen hafta Grad ve ben  Maryland Universitesinin (UMD) mezuniyet torenine katildik. Toren boyunca kucagimda sesini cikarmadan oturdu hatta zaman zaman kepimin ustunde oturdu :)) Torenin sonunda, Maryland Universitesinin rektoru, mezunlarla el sıkısmak istedigini ve UMD'nin brosunu hediye etmek istedigini soyledi. Brosumu alip rektorle fotograf cektirdikten sonra sevgili Grad'i rektore hediye ettim. Umarim ofisinde Grad'e iyi bakar :) Bu arada kendime yeni bir Grad ormeye en kisa zamanda baslayacagim :) Iste karsinizda Grad:




Ve tabii ki bedava motifimiz burda: http://www.lionbrand.com/patterns/80285AD.html

Herkese simdiden kolay gelsin!

Sevgiler,

Zeynep


2 comments:

Ayse Gürses said...

Zeynepcim tebrik ederim canim. Mezuniyetin hayirli olsun ins. Simdi ki planlarin ne okumaya devam mi? :) Bana da bi asklar sevkler geldi bu siralar ama bakalim hayirlisi gerceklestirebilecekmiyiz bakalim :)

Cok optum canim. Yorum yazamasamda takipcinim. :)

Unknown said...

Cok tesekkur ederim Aysecim. Amin, ins. Birazcik dinlenmeyi dusunuyorum simdilik. Sonra Allah Kerim :)Seninde hakkinda hayirlisi olsun. Guzel haberlerini bekliyorum. Bu arada gecen gun saatinle ilgili guzel bir yorum yazmistim ama post edemedim bir turlu. Senin e-mail adresini sordu??? Bende opuyorum cnm.

Post a Comment