f

Sunday, February 10, 2013

Amigurumi Cupcakeler / Amigurumi Cupcakes

Amigurumi yiyecek örmenin bu kadar zevkli olacağını hiç düşünmemiştim. Şu renkten de öreyim, bu renk  esksik kalmasın derken bir bakmışım 7 tane amigurumi cupcake örmüşüm :) (Fotoğrafta ki cupcakeler ilk ördüklerim. Aynı günün akşamı üç tane daha ördüm) Çocuklar sağolsunlar, hemen birer tane aldılar. Geriye kalanların hemen hemen hepsi de hediye olacak. Bu demek oluyor ki Zeynep daha çoook cupcake örecek :)




Lafı uzatmadan tarifi aldığım linki paylaşıyorum / Here is the link to a free pattern, enjoy!:

Herkese şimdiden kolay gelsin.

Sevgiler...

Zeynep

2 comments:

elifegulistan said...

Ay bunlar cok seker:) bunlardan cok da guzel ignelik our. Bayildim zeynepcim. Ellerine saglik.

Unknown said...

Tesekkurler Elife'cigim. Ben de aynisini dusunmustum. Donutlara koydugumuz ignelerden ekleyip birde oyle denemeli:)Sen nerelerdesin? Neler yapiyorsun? Bir gittin pir gittin :)) InsaAllah hersey yolundadir. Opuyorum cok.

Post a Comment