f

Monday, March 4, 2013

Amigurumi Kalpler / Amigurumi Hearts

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba. Bu sıralar kişiye özel eşyalara kafayı takmış durumdayım. Geçenlerde bir blogda karşılaştım kişiye özel düğmelerle. Gerçi blog sahibi düğmelerin üstüne blogunun adını yazdırmıştı. Ailesine düşkün bir anne ve eş olduğum için benim aklıma aile fertlerinin isimlerinin yazıldığı düğmeler geldi. Ve hemen vakit kaybetmeden düğmeleri ısrmarladım. Ve başladım düşünmeye... Aklımda yıllarca saklayabileceğimiz ve aynı zamanda orjinal birşeyler örmek vardı. Ne örsem ne örsem derken, neden kalp olmasın diye düşündüm. Ve ortaya bu güzel kalpler çıktı. Ismarladığım düğmeleri de kalplerin üstüne dikince tek eksiğim kalpleri tozlanmadan saklayabileceğim bir çerçeveydi. Vakit kaybetmeden çerçeveyide buldum ve muradıma erdim :) Darısı diğer projelerimin başına :)



Amigurumi kalplerin bedava tarifine bu siteden ulaşabilirsiniz / Here is a link to a free amigurumi heart pattern:

http://owlishly.typepad.com/owlishly/2009/02/corazoncitos-free-amigurumi-heart-pattern-in-3-sizes.html

Kişiye özel düğmelere de buradan ulaşabilirsiniz / Here is a link to an etsy store where I ordered my personalized beads:

http://www.etsy.com/listing/94240567/4-personalized-medium-brown-wood-oval?

Herkese kolay gelsin.

Sevgiler,

Zeynep

2 comments:

Ayse Gürses said...

Cok cok cok begendim Zeynepcim hem el emegin kalplerini hem de fikrini :) Evinizin duvarinda da cok guzel duracagindan eminim. :)

TR'de de var mi diye arastiracagim ,ins ben de bulabilirim orjinal dugmelerinden.

Unknown said...

Tesekkurler Ayse'cigim. Begenmene sevindim!Buyuk ihtimal TR'de vardir ve umarim kolayca bulabilirsin.

Post a Comment