f

Tuesday, October 9, 2012

Baykus Sapka

Herkese merhaba! Bilmem sizinde dikkatinizi cekti mi, ama ben bu aralar her yerde baykus goruyorum :) Baykuslu cantalar, baykuslu tokalar, elbiseler... Gecenlerde internette sapka modeli arastirirken baykuslu sapkalari gordum ve kelimenin tam anlamiyla baykuslu modellere hayran kaldim. Hemen bir tane denemeliyim deyip iplerimi hazirladim. Ama araya is guc girdi. Hatta ben aradan 2 tane atki cikardim :) Atkilardan biri de daha onceki postumda paylastigim kirmizi atki. Digeri yine ayni model ama farkli renkte bir atki (yakinda sizlerle paylasacagim). Sozu fazla uzatmadan sizleri kizim icin ordugum baykuslu sapkayla basbasa birakiyorum:)
Tahmin edebileceginiz gibi kizim sapkayi cok begendi!
Tabii bende :)
Eger sizde sapkayi denemek isterseniz buraya tiklayin.


Hepinize simdiden kolay gelsin!


Sevgiler,

Zeynep



9 comments:

Ayse Gürses said...

Ellerine saglik Zeynepcim cok guzel olmus. Ben de bi baykus seveni olarak cok begendim :) Baykuslu seylerin coklugu benimde dikktimi cekiyor ama birkac yildir. Gozum ariyor ve buluyor sanirm birazda ondan. Neyse uzatmadan :) baykuslu herseyi sevdigim gibi bunu da cok begendim canim.

Gule gule kullansin Nevracimda

elifegulistan said...

Ayyy cok guzel olmus canim:) ellerine saglik. ne zamandir uyuyan orgu merakimi uyandirdin. Ins en kisa zamanda deneyecegim bu sapkayi. Linki paylastigin icin de ayrica tesekkurler.

Unknown said...

Aysecim, inanir misin bu modeli yaparken ilk aklima sen geldin :) Senin baykus merakini hatirladim :)

Bence bu sapka senin tig isine baslaman icin harika bir motivasyon :) prensesine sapka yaparsin belki. Opuyorum cnm.

Unknown said...

Tesekkurler Elifecim! Evvettt bende farkettim nerelerdesin sen? Aslinda arayacagim seni. Telefonda konusuruz ins :)Sen de yap ins. merakla bekliyorum :)

elifegulistan said...

zeynepcim bunu orerken kac numara tig kullandin acaba? Bide modeli nevra icin buyuttun mu? Bana sanki 3 sira artirma az gibi geldi??

Unknown said...

Elifecim, 5.50 tig kullandim. Toplamda 13 sira kahverengi 4 sira yesil ordum. Orerken Nevra'ya denedigim icin sizeinda biraz oynadim. Ben arttirmami en son 5 dc, 2 dc in next olarak yaptim (round 8)8-13 dc in each st ordum. Ve yesille 4 sira daha dc in each st ordum.Umarim yardimci olabilmisimdir.

elifegulistan said...

cok yardimci oldun zeynepcim. Ben de modeli biraz buyuttum 5 yasindaki yegenim icin. Bide ilk denememi baykuslu yapmak yerine cicekli yaptim. Fena olmadi gibi ama boyutlari iyi mi gorecegim:) Ben turkiyedeydim bu arada. Gelince motive olmak biraz uzun surdu ama senin bu sapkayi gorunce yeniden aska geldim. Tekrar tesekkurler.

Unknown said...

Eminim harika olmustur arkadasim. Seninde ellerine saglik!

yaseminkale said...

oyy çok güzellllll olmuş...

Post a Comment