f

Saturday, October 20, 2012

Yeni, Duzenli Yun-Yumak Sandigim

O renge ihtiyacim var, bu renksiz olmaz, su renkten cok guzel sapka olur derken bir bakmisim bir dunya yun-yumagim olmus :) Halbuki yazin basinda, daha orgu dunyasina yeni adim attigimda, kendime kucucuk ama butun ip, tig, ve ignelerimin sigdigi bir kutu ayarlamistim. Artik o kutuya sigamayacagimi anlayinca bugun yeni bir kutu hatta sandik (plastik sandik :)) almak icin alisverise ciktim. Gonlume gore kapakli bir plastik sandik aldim ve hemen ise koyuldum. Az kalan iplerimi sardim, tiglarimi ve ignelerimi ayni kutuya koydum.




Neyse ki simdi ip, tig, sis, igne, amigurumi gozleri, ve dugmelerimin rahat rahat sigdigi yeni bir plastik sandigim var. Umarim ip alma cilginligima biraz ara veririmde, daha buyuk bir kutu arama ihtiyaci hissetmem.

Bir daha ki paylasimima kadar hoscakalin.


Sevgiler,

Zeynep

2 comments:

elifegulistan said...

ayy zeynep o ip alma hastaligi bende de basladi:) her michaels'a gidisimde ip reyonuna ugramadan edemiyorum. Stephanie'nin sepetleri de cok guzel degilmi? Ben ondan yapmak cok istiyorum eger turkiyede o iplerden bulabilirsem. Senin kutun da cok guzelmis ama:) Nice guzel orgulere ins:):)

Unknown said...

Tesekkurler Elifecim. Evet Stephanie'nin sepetleride cok guzel. Onlar bana biraz dekoratif amacli gibi geldigi icin plastik ve kapakli kutu tercih ettim. Eminim TR'de her cesit ip bulursun. Benim aldigim cogu ip TR'den ithal edilmis. Simdiden sabirsizlikla bekliyorum senin sepetleri :)

Post a Comment