f

Friday, October 12, 2012

Cicekli Tokalar

Bugun sizlerle yapimi cok kolay bir cicek modelini paylasacagim. Ben cicek motifi kullanimini cok pratik buluyorum cunku istediginiz heryerde kullanabilirsiniz. Mesela toka, atki, sacbanti, battaniye, sapka, amigurumi, canta, cuzdan, vs suslemesinde rahatlikla kullanilabilen pratik susleme teknigi. Daha once kizima ordugum sacbantlarinda degisik cicek motifleri kullanmistim. Bu yeni denedigim modeli o kadar cok sevdim ki, 6 renk ormusum :) Sizlerde bu motifi denmek isterseniz buraya tiklayin.

NOT: Mor cicegin disinda ki butun  ciceklerde pamuklu ip kullandim.



Herkese simdiden kolay gelsin.

Sevgiler,

Zeynep

2 comments:

yaseminkale said...

şu eşildeki işler bi hafiflesin bunu denemek istiyorm seninkilerde çok güzel olmuşlarr:)

Unknown said...

Tesekkurler!

Post a Comment