f

Thursday, September 6, 2012

Bebek Sapkalari




Bu sapkalar benden cok uzakta olan minik yegenim icin. Sapka ormesini o kadar cok sevdim ki, 3 gunde 3 sapka bitirdim:) 

Bence tavsan sapka, kulaklari ve fiyonkuyla cok tatli. Eger denemek isterseniz iste video:


Ordugum 3 sapkayida cok sevdim, ama bu heralde benim favorim. Renk uyumu, kocaman cicegiyle herkesin begenisini kazanan bu sapkayi sizde sevdiklerinize ormek isterseniz, iste link:



Eminim bu modeli daha coook kullanagacim :) Simdiden bebek partilerine goturecegim hediyeler listesine alindi :) Hem bana hem size kolay gelsin :)

Sevgiler,


Zeynep








3 comments:

elifegulistan said...

Zeynepcim, sapkalar muthis:) Ben ama su tavsanli olaninin fiyonk modelini merak ettim. Varmi onun da bir tutorial'i falan? Varsa linkini yazabilirmisin. Tesekkurler.

Unknown said...

Tesekkurler cnm.

Link: http://www.youtube.com/watch?v=Hcxz3r9VZoQ&feature=related

Unknown said...

Elifecim bu arada tesekkur ederim fiyonku hatirlattigin icin :D Insanin anadilinin korelmesi kadar kotu birsey yok. Aklima kurdela, papyon geldi de fiyonk gelmedi :) Ben bi edit edeyim :))

Post a Comment