f

Wednesday, September 26, 2012

Tavsanlar Shady Grove Kampusunde

Herkes Merhaba. Bu yazimda sizlerle gecen hafta neler yaptigimi(zi) paylasacagim :) Benim tavsanlari hatirliyorsunuz degil mi? Iste o afacanlar gecenlerde benim okula ziyarete geldiler. Her zaman ki gibi once piknik yapip kampus turuna ciktilar. Bu sefer ozellikle gormek istedikleri yer okulun kutuphanesiydi. Hem onlar hem ben cok eglendik :) Sozu fazla uzatmadan sizleri fotograflarla basbasa birakiyorum...
Bu arada albumun tamamini gormek isterseniz iste link:






2 comments:

Ayse Gürses said...

Bayiliyorum ben bu tavsanlarina Zeynepcim. Hele boyle gezi fotograflarini gorunce aklimda onlara ait bir hayat olusturdum :) ki sorma nasil eglenceli,heyecanli ve mutlu :)))

Unknown said...

Tahmin edebiliyorum Aysecim. Fotograflarini cekerken ben de onlarin dunyasina giriyorum zaten :))

Post a Comment