f

Tuesday, September 4, 2012

Bloguma Hosgeldiniz!

Herkese Merhaba,

Ilk postlari yazmasini her zaman zor bulmusumdur.  Ne yazacaginizi, nasil hitap edeceginizi bilemezsiniz. En iyisi ben icimden geldigi gibi yazayim :) Aslinda bu blog benim 3. blogum. Belki aranizda bilenler vardir, uzun bir sure http://mdcakechef.blogspot.com/ adresinden sizlerle yaptigim pastalarimi paylastim. Paylasimlarim suresince hem kendim ogrendim ve gelistim, hem de (umuyorum ki) blog takipcilerime fikir verdim. Pasta yapmaya bu siralar ara verdim. Aile fertlerinin dogum gunu, yildonumu, vs. disinda pasta yapmiyorum :) Cunku haziran ayindan bu yana yeni bir hobiye yelken actim. Bu yeni hobim simdilerde herkesin yeni gozdesi amigurumi oyuncak yapimi. Tig isinin bu kadar renkli ve eglenceli bir hobiye donusecegini hic dusunmemistim. Buyuk bir amigurumi kolleksiyonuna sahip olduktan sonra, tig isiyle baska kesifler yapmak istedim. Yaklasik bir aydir, sapka, sac bandi gibi aksesuarlar oruyorum. 1 bucuk ay gibi bir suredir de orduklerimi http://dezeyn.tumblr.com/ blogumda paylasiyorum.Tumblr TR'de henuz yaygin olmadigindan ve paylasimlarim Ingilizce oldugundan, ve tabiiki cok Turk takipcim olmadigindan kendimi biraz yalniz hissettim :) ve Turkce paylasimlarimi bu blogumda yapmak istedim. Umarim paylasimlarimi sizlerde begenirsiniz. Simdiden kolay gelsin.

Sevgiler,

Zeynep

4 comments:

elifegulistan said...

Zeynepcim hayirli olsun:) valla ne yalan soyliyeyim yeni turkce bir blog acmana cok sevindim:) Oyle guzel seyler yaptin ki bunlari turkiyedeki bayanlarla da paylasmak gerek. Tekrardan hayirli olsun. Yakin takipcinim:)

Unknown said...

Elifecim, hosgeldin ve cok tesekkur ederim. Kendimi issiz bir adada gibi hissediyordum orda :) Umarim guzel bir blog olur soyle bol yazili ve paylasimlisindan :)

Ayse Gürses said...

Zeynepcim canim arkadasim blogun hayirli ugurlu olsun.Ellerind ert gormesin canim. Artik yakin ve siki bir takipcin olacagim emin ol. El islerine bayiliyorum ozelllikle o minicik tavsanciklarina . Hele onlarin havuz basi fot. yok mu hayranim her birine :)Ama tig ile zincir cekemeyen biri olarak ozenip bir turlu basliyamiyorum bende :(

Yeni calismalarini gozle bekleyecegim ve seni bloguma ekleyecegim :)

Unknown said...

Aysecim,cok tesekkur ederim! O tavsanlar benimde favorim. Bir bilsen ablasi onlar cok yaramaz :) Cok maceralari var :)Bence kesinlikle dene amigurumi yapmayi. Guzeller guzeli Zeynep Rana'ya ilk amigurumisini yapsan ne kadar hos olur. Bu arada o tavsanlar 1-3 yas bebeklerinin dikkatini cok cekiyor:) Zeynep Rana'da bayilir! Inan bende hic bilmiyordum ve itiraf edeyim tig isini hic begenmiyordum :) Ama deneyince ve ortaya bu guzel oyuncaklar cikinca tig isine fikrim tamamen degisti. Sen zaten masaAllah cok beceriklisin. Eminim bunuda kolayca ogrenip, ortaya harika seyler cikarirsin. Simdiden kolay gelsin cnm. Seni ve prensesini cok opuyorum.

Post a Comment