f

Wednesday, September 5, 2012

Gullu Yani Rosie :)


Tavsan ve kedi tutkunu kizima ordugum tavsan; ismi Gullu, bir diger adi Rosie :) Yine modeli daha once bahsettigim Ana Paula'nin kitabindan aldim ve aksesuar tig isi fiyonku ekledim :) Hem ben hem kizim Gullu'yu cok seviyoruz :)
Gullu, kizimin yataginda diger tavsan arkadasiyla (hani su sac banti ordugum :)) uyuyor. Eeee kizimin yastigi battaniyesi olur da Gullu'nun olmaz mi? :) Uzun zamandir yeni motifler denemeliyim modundaydim. Gullu'nun battaniyesi de bahanem oldu ve bu takim cikti ortaya. Battaniyede kullandigim motif Amerika'da "granny square" olarak biliniyor. Ben kucukken evimizde bu motiflerle yapilmis bir battaniye vardi. Turkce'de motifin ismi ne bilmiyorum, bilen varsa yazsin lutfen :)  Yani yabanci olmadigimiz, yapimi kolay bir motif.
Fotograftan da anlasildigi gibi Gullu bize ogle uykusundan once yeni battaniyesiyle poz veriyor :) Iyi uykular Gullu'cugum :)


Zzzzzzzz...


Zeynep

0 comments:

Post a Comment